Hermed inviteres forældre og spejdere til 1. Otterups Grupperådsmøde
TIRSDAG D. 27. FEBRUAR 2024 KL. 18-19.30
Mødet afholdes i lokale F3 i kælderen på Sletten Skole, Afd. Otterup, Skolegade 12 i Otterup
Vi mødes alle i F3 kl. 18, og imens forældre og ledere holder møde, skal spejderne på aktivitet både ude og inde.
Spejderne skal være ifølge med mindst én af deres forældre til grupperådsmødet.
Deltagelse er gratis, men tilmelding med antal voksne og børn er nødvendig på www.1otterup.dk
senest 12. februar 2024 – overhold venligst fristen aht. madindkøb og planlægning.
Regnskab og budget, som gennemgås på mødet, er vedhæftet her
Dagsorden til Grupperådsmøde d. 27. februar 2024 jf. korpsetsvedtægter § 64
1. Valg af dirigent og referent
2. Fremlæggelse af bestyrelsens beretning
3. Fremlæggelse og godkendelse af årsregnskabet for 2023
4. Fremlæggelse og godkendelse af justeret budget for 2024 og budget for 2025
5. Vedtagelse af kontingent for 2025
6. Behandling af indkomne forslag
7. Godkendelse af gruppens udviklingsplan
8. Fastsættelse af antal pladser i bestyrelsen.
9. Valg til bestyrelsen (gælder for en toårig periode), herunder valg af en søkyndig, der ikke er leder i
enheden (jævnfør § 55 stk. 3)
10. Valg af revisor og evt. revisorsuppleant (gælder for en etårig periode)
11. Valg af 5 stemmeberettigede til divisionsrådsmødet (gælder for en etårig periode)
12. Valg af 2 stemmeberettigede til korpsrådsmødet (gælder for en etårig periode)
13. Evt.
14. Spisning – velbekomme!
Der serveres et let måltid til alle.
Forslag til behandling bedes sendt per e-mail til formanden senest d. 8. februar 2024.
Vel mødt.
Med spejderhilsen
Bestyrelsesformand Martin Vogensen
E-mail: formand@1otterup.dk